Klacht

Bent u tevreden, vertel het anderen. Bent u ontevreden, vertel het ons. Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Wij kunnen hiermee onze zorg en service verbeteren. Wilt u suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Wij horen het graag!

Wij doen ons uiterste best u naar tevredenheid te helpen. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een behandeling. Laat dit ons weten en vraag een verhelderend gesprek aan met de tandarts of de mondhygiënist. U kunt ook mailen naar: info@tandartsudenzuid.nl

Informatiepunt en klachtenregeling

Als we er samen niet uit komen, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt telefoonnummer 0900-20 25 012 (TIP).
Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de KNMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.